OBIADY
OBIADY
Obiady w naszej szkole przygotowywane są na miejscu, w nowocześnie wyposażonej szkolnej kuchni przez profesjonalny zespół kucharzy i pomocy kuchennych. Sprawami związanymi z obiadami zajmuje się w szkole pani intendentka.
Intendent pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-13.30.
KONTAKT z p. INTENDENTKĄ - tel. 25 7589547 w. 14 lub e-mail: obiady@sp3mm.pl
ZGŁOSZENIA NA OBIADY:
Aby zgłosić dziecko na obiad, należy wypełnić i dostarczyć do pani intendentki kartę zgłoszenia:
KARTA_ZGLOSZENIA_NA_OBIADY_2025-2026.pdf
Dziecko będzie mogło korzystać z obiadów po czterech dniach od dostarczenia karty zgłoszenia do pani intendentki.
KORZYSTANIE Z OBIADÓW:
Obiady wydawane są codziennie w czasie długich przerw "obiadowych":
dla kl. 1-3 - g. 11.25-11.45 oraz 13.25-13.45
dla kl. 4-8 - g. 12.20-12.40 oraz 14.20-14.40
Obiady wydawane są wyłącznie na podstawie ważnej karty obiadowej!
PRZERWY OBIADOWE:
OPŁATY ZA OBIADY:
Od 1 stycznia 2024r. jeden obiad kosztuje 6 zł dla uczniów z kl. 1-8.
Opłat za obiady dokonuje się do 8 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Informacje o opłatach za żywienie będą przekazywane na początku każdego miesiąca za miesiąc poprzedni (uwzględniając zgłoszone nieobecności). Prosimy o wpłacanie dokładnie takiej kwoty, jaka jest przesłana w wiadomości mailowej na adres rodzica widniejący na karcie zgłoszenia.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II
ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki
NUMER KONTA - 42 9226 0005 0024 4617 2000 0010Prosimy, aby w tytule płatności zostały zawarte następujące informacje: imię i nazwisko dziecka, klasa oraz dopisek: wyżywienie za miesiąc…..
ZGŁASZANIE NIEOBECNOŚCI:
Informacje dotyczące nieobecności dziecka należy zgłaszać przez aplikację LOCA (rodzic otrzymuje link aktywacyjny do aplikacji LOCA na adres mailowy podany w karcie zgłoszenia na obiady), ewentualnie na adres e-mail: obiady@sp3mm.pl do godz. 8.30 tego samego dnia. Natomiast wszystkie nieobecności planowane przynajmniej 3 dni wcześniej do godziny 11.00. Zgłaszający jest zobowiązany podać imię i nazwisko ucznia/dziecka, klasę oraz ilość dni nieobecności.
WYKAZ ALERGENÓW: WYKAZ_ALERGENOW.pdf
REZYGNACJA z OBIADÓW: rezygnacja_z_obiadow.pdf
ZWROT NADPŁATY: zwrot_nadplaty.pdf