• OBIADY

        • Obiady w naszej szkole przygotowywane są na miejscu, w nowocześnie wyposażonej szkolnej kuchni przez profesjonalny zespół kucharzy i pomocy kuchennych. Sprawami związanymi z obiadami zajmuje się w szkole pani intendentka.

          Intendent pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-13.30.

          KONTAKT z p. INTENDENTKĄ - tel. 25 7589547 w. 14 lub e-mail: obiady@sp3mm.pl

          ZGŁOSZENIA NA OBIADY:

          Aby zgłosić dziecko na obiad, należy wypełnić i dostarczyć do pani intendentki kartę zgłoszenia:

          KARTA_ZGLOSZENIA_NA_OBIADY_2024-2025(1).pdf

          Dziecko będzie mogło korzystać z obiadów po czterech dniach od dostarczenia karty zgłoszenia do pani intendentki.

          KORZYSTANIE Z OBIADÓW:

          Obiady wydawane są codziennie w czasie długich przerw "obiadowych":

          dla kl. 1-3 - g. 11.25-11.45 oraz 13.25-13.45

          dla kl. 4-8 - g. 12.20-12.40 oraz 14.20-14.40

          Obiady wydawane są  wyłącznie na podstawie ważnej karty obiadowej! 

          PRZERWY OBIADOWEharmonogram_wydawania_obiadow.pdf

          OPŁATY ZA OBIADY:

          Od 1 stycznia 2024r. jeden obiad kosztuje 6 zł dla uczniów z kl. 1-8.

          Opłat za obiady dokonuje się do 8 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Informacje o opłatach za żywienie będą przekazywane na początku każdego miesiąca za miesiąc poprzedni (uwzględniając zgłoszone nieobecności). Prosimy o wpłacanie dokładnie takiej kwoty, jaka widnieje na pasku, który dziecko otrzymuje na początku miesiąca. 

          Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II
          ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki
          NUMER KONTA - 42 9226 0005 0024 4617 2000 0010

          Prosimy, aby w tytule płatności zostały zawarte następujące informacje: imię i nazwisko dziecka, klasa oraz dopisek: wyżywienie za miesiąc…..

          ZGŁASZANIE NIEOBECNOŚCI:

          Informacje dotyczące nieobecności należy zgłaszać do intendenta szkoły telefonicznie (nr tel. 25 758 95 47 wew.14 ) lub na adres e-mail: obiady@sp3mm.pl do godz. 8.30 tego samego dnia, natomiast wszystkie nieobecności planowane przynajmniej 3 dni wcześniej do godziny 11.00. Istnieje również możliwość zgłoszenia nieobecności do sekretariatu szkoły 25 758 95 47 wew. 11 (w wyjątkowych przypadkach, gdy nie ma intendenta w danym dniu). Zgłaszający jest zobowiązany podać imię i nazwisko ucznia/dziecka, klasę oraz ilość dni nieobecności.

          WYKAZ ALERGENÓW: WYKAZ_ALERGENOW.pdf

          REZYGNACJA z OBIADÓW: rezygnacja_z_obiadow.pdf

          ZWROT NADPŁATY: zwrot_nadplaty_2024-2025(1).pdf

           

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
      • (+48) 25 758 95 47
      • ul. Budowlana 2
        05-300 Mińsk Mazowiecki
        Poland
  • Galeria zdjęć

      brak danych